אימוני אונליין בזמן שלך, מותאם ללוח זמנים שלכן/ם באופן אישי ובלי לצאת מהבית.

בואו לקחת חלק מאימון סוחף און ליין עם אושר כהן

100 ש״ח לחודש/ גישה ללא הגבלה לחודש
1,100 ש״ח לשנה עם גישה ללא הגבלה לכל השיעורים

זמן

שגרת היום יום מכתיבה לכולנו עומס בלוח הזמנים. הפקקים, הילדים ,בני/בנות הזוג והמשימות היום יומיות,  גורמות לנו לוותר על אחד מהדברים החשובים ביותר, פעילות גופנית לגוף ולנפש. באתר מגוון שיעורי אונליין ואתם מכתיבים את לוח הזמנים.

גיוון

מומלץ לגוןן בפעילות גופנית . לשלב למשל אימנוי כוח עם פילאטיס ואירובי. יש לכם מגוון שיעורים במקום אחד שיעזרו לכם לבנות תוכנית אימונים מנצחת. בכל האימנוים אין צורך בציוד חוץ ממזרן.

מחיר

מנוי לחדר כושר או אימונים אישיים יכולים להיות נושא יקר. באתר יש מגוון אימונים במחיר מנצח. תוכלו להרגיש ולהגיע לתוצאות כמו באימון אישי ובעלות מינימלית ושווה לכל כיס.

OsherFit

עיצוב במשקל גוף

שיעור כוח במשקל גוף. הגוף בנוי בכדי לשאת את משקל גופנו ולכן אין צורך בציוד חוץ מהגוף שלכם ומזרן. שיעור אינטנסיבי שיביא לתוצאות. השיעור מותאם לכל רמה (מתחילים, מתקדמים וכו).

OsherCore

אימון שרירי ליבה (בטן)

אימון שרירי ליבה (פוקוס על הבטן). כולנו רוצים קוביות בבטן וזה מאוד מרשים. חוץ מבטן מרשימה אנחנו גם רוצים גוף חזק. שרירי ליבה חזקים יכולים לפתור בעיות גב ובכלל ליצור גוף חזק שמתפקד טוב יותר.

OsherFlex

שיעור מתיחות

אם אתם עדיין לא יודעים, גמישות יותר חשובה מכוח לתנועות פונקציונליות. השיעור נוצר מתוך חוסר הגמישות שלי כרקדן והאמונה שאפשר לשפר גמישות בכל גיל.

OsherDance

אירובי המשלב מגוון סגנונות ריקוד

ריצה משעממת אתכן/ם, הליכה או כל פעילות אירובי אחרת?! השיעור הזה הוא בהחלט הפתרון. שיעור שכולו מוזיקה ותנועה. לעשות אירובי בבית בצורה הכי כיפית שיכולה להיות ולשרוף המון קלוריות.

אורח חיים בריא

אימון בקבוצות בהנחיית אושר כהן

בא לכן/ם לצאת קצת מהמסך ולפגוש אותי פעם בשבוע לאימון קבוצתי בחוץ. יש לכן/ם כאן את ההזדמנות ליצור איתי קשר ולהרשם לקבוצת אימון OUTDOOR שהיא משפחה.  ליווי צמוד שלי להשגת המטרה. *בתוספת תשלום.

OsherPilates

מתמקד על נשימה, ריכוז ושליטה

שיעור על נשימה, ריכוז, שליטה, זרימה, דיוק תנועה הזורמת ממרכז חזק. השיעור הזה בהחלט ישנה לכם את התנועתיות ויחזק את הגוף בצורה אחרת. שיעור חובה לכולם!!!

אימוני אונליין עם אושר כהן

הרשמו לשיעורים!

לקבל אימונים אונליין ושיעורי סטודיו
ללא הגבלה בזמן שמתאים ללוח הזמנים שלכם.

100 ש״ח לחודש
1,100 ש״ח לתשלום שנתי

What's the password?

Login to your account

Login to your account